Sanitaire Sextase!

badkamerpano2000+393lYing & Yang, Sodom & Gomorra, Hemel & Aarde en nog wat van die superlatieven gingen door me heen toen ik zwetend die designradiator eindelijk zag wegglijden in zijn bevestigingspunten. ‘Een mijnpaal’ had ik me voorgenomen, zo zou het moeten voelen. Op een tweetal kitrandjes na is de badkamer dus klaar! Hallelujah!

Wat als ‘n leuk idee begon dankzij de Baderie is geëindigd in een zeer chique waterig strak-maar-toch-natuurlijk eindresultaat wat mij betreft!
Idee begonnen : 29 juni 2010:

Idee uitgevoerd: 21 juni 2011:

Bijna geen heel jaar. Zonder enige zelfverheerlijking mag ik best zeggen dat ik trots ben. Vooraf ‘op de bonnefooi’ ingefreesde verwarmingsleidingen, afvoeren en waterleidingen bleken wonderwel op de centimeter nauwkeurig te kloppen, Ikea meuk past er perfect in en bij, het materiaal van de Hornback is meewerkend en de Gamma kit glijdt lekker. Ga er even heerlijk van genieten…Arieferdeuuurchiiiiii! Daar gaat je vakantiegeld!

Het laden van onderstaand foto-video filmpje kan lang duren, het bestrijkt 4 dagen, 72uur en tien minuten to be exact, bevat 645 foto’s, 129,2 seconden lang en 9,9Mb groot!
badkamerfinish

One thought on “Sanitaire Sextase!

  1. Whow, victor, hoe vetcool is jou badkamer geworden zeg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Halleluja !Je hebt dat vakantie geld ook niet meer nodig joh, jij gaat je de hele vakantie lekker verwennen en vertroetelen in die heerlijke ruimte !
    Super complimenten !

    ps; hoe lang is de wachtlijst voor het bubbelbad ?

    xxx floor

Leave a comment